کد خبر : 350
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مهر 1402 - 9:06
-

بروز ۱۵ درصد تصادفات منجر به فوت در نقاط حادثه‌خیز لرستان

بروز ۱۵ درصد تصادفات منجر به فوت در نقاط حادثه‌خیز لرستان

۱۰۵ نقطه حادثه‌خیز در محورهای ارتباطی لرستان، شناسایی و حادثه‌خیزی ۲۲ نقطه از این مجموع رفع شده‌است. به گزارش مپل؛ مدیرکل بازرسی لرستان گفت: ۱۰ تا ۱۵ تصادفات منجر به خسارت و فوت، در چند نقطه حادثه‌خیز این استان رخ می‌دهد. سعید رازانی با اشاره به مکاتبه با استاندار لرستان، افزود: شناسایی نقاط خطرناک و حادثه‌خیز این

۱۰۵ نقطه حادثه‌خیز در محورهای ارتباطی لرستان، شناسایی و حادثه‌خیزی ۲۲ نقطه از این مجموع رفع شده‌است.

به گزارش مپل؛ مدیرکل بازرسی لرستان گفت: ۱۰ تا ۱۵ تصادفات منجر به خسارت و فوت، در چند نقطه حادثه‌خیز این استان رخ می‌دهد.

سعید رازانی با اشاره به مکاتبه با استاندار لرستان، افزود: شناسایی نقاط خطرناک و حادثه‌خیز این استان برای ایمنی محورها و کاهش تصادفات پیگیری می‌شود.

مدیرکل بازرسی لرستان با بیان اینکه پیگیری‌های لازم برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز این استان در حال انجام است، عنوان کرد: تلاش خواهیم کرد تا حد امکان مشکلات این نقاط را برطرف کنیم.

وی بر لزوم ایمنی محورهای ارتباطی لرستان تأکید و بیان کرد: اصلاح نقاط حادثه‌خیز این استان برای حفظ جان و مال مردم باید مورد تأکید مسئولان قرار بگیرد.

 وی در پایان گفت: ۱۲۰ کیلومتر نیوجرسی سال گذشته در طول راه‌های لرستان نصب شده بود و ۶۰ کیلومتر نیوجرسی در دولت سیزدهم از ابتدای امسال تاکنون برای ایمن‌سازی محورهای ارتباطی نصب شده‌‌است. ۱۰۵ نقطه حادثه‌خیز در محورهای ارتباطی لرستان، شناسایی و حادثه‌خیزی ۲۲ نقطه از این مجموع رفع شده‌است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آپلود عکس