کد خبر : 323
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1402 - 23:33
-

افتتاح محور کوهدشت ـ خرم‌آباد در آذر ۱۴۰۲‌

افتتاح محور کوهدشت ـ خرم‌آباد در آذر ۱۴۰۲‌

فرماندار کوهدشت از افتتاح جاده کوهدشت ـ خرم‌آباد در اواخر آذر ۱۴۰۲ خبر داد. به گزارش مپل، محمد مرادی با اشاره به آخرین وضعیت جاده خرم‌آباد ـ کوهدشت اظهار داشت: عملیات اجرای حدود پنج کیلومتر از این پروژه در منطقه چنار به‌دلیل وجود معارضان (شخصی و منابع طبیعی) متوقف شده بود که مصوبات مربوط به رفع

فرماندار کوهدشت از افتتاح جاده کوهدشت ـ خرم‌آباد در اواخر آذر ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش مپل، محمد مرادی با اشاره به آخرین وضعیت جاده خرم‌آباد ـ کوهدشت اظهار داشت: عملیات اجرای حدود پنج کیلومتر از این پروژه در منطقه چنار به‌دلیل وجود معارضان (شخصی و منابع طبیعی) متوقف شده بود که مصوبات مربوط به رفع معارضان در صورت‌جلسه‌ای یا حضور آنان مکتوب شده‌است.

وی با بیان اینکه مطالبات معارضان اجرای پروژه کوهدشت ـ خرم‌آباد با پیگیری‌های وزارت راه‌ و شهرسازی پرداخت می‌شود، افزود: این پروژه باید در اواخر آذر ۱۴۰۲ به افتتاح برسد و تلاش ما نیز این است که در این بازه زمانی به اتمام برسد.

عملیات اجرایی محور چهارخطه کوهدشت به خرم‌آباد به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین پروژه‌های راه لرستان سال ۱۳۸۳ با ۷۰ میلیارد تومان آغاز شد و بنا بود سال ۱۳۹۰ به بهره‌برداری برسد.این محور با عبور روزانه ۱۰ هزار خودرو که به‌ نام حادثه‌خیزترین جاده‌های لرستان شناخته می‌شود پس از گذشت ۱۹ سال هنوز به بهره‌برداری نرسیده‌است و ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آپلود عکس