کد خبر : 219
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 20:47
-

کتابخانه مرکزی خرم‌آباد به زودی افتتاح می‌شود

کتابخانه مرکزی خرم‌آباد به زودی افتتاح می‌شود

در استان لرستان ۱۷ هزار مترمربع سرانه‌ فضای مطالعه وجود دارد که این رقم آمار ضعیفی به شمار می‌رود، اما قرار است با افتتاح کتابخانه مرکزی خرم آباد رویداد بزرگ فرهنگی در استان ایجاد شود. به گزارش مپل، مدیرکل کتابخانه های استان لرستان گفت: کتابخانه مرکزی خرم آباد به مساحت ۷ هزار و ۶۰۳ متر

در استان لرستان ۱۷ هزار مترمربع سرانه‌ فضای مطالعه وجود دارد که این رقم آمار ضعیفی به شمار می‌رود، اما قرار است با افتتاح کتابخانه مرکزی خرم آباد رویداد بزرگ فرهنگی در استان ایجاد شود.

به گزارش مپل، مدیرکل کتابخانه های استان لرستان گفت: کتابخانه مرکزی خرم آباد به مساحت ۷ هزار و ۶۰۳ متر مربع در دو فاز، روز جمعه با حضور وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی به بهره برداری می‌رسد.

سید سجاد راستخانه گفت:  تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات برای این کتابخانه‌ی بزرگ خریداری و ۱۴ هزار عنوان کتاب با هدف تجهیز و راه اندازی کتابخانه مرکزی خرم آباد ثبت شده است.

وی افزود: این کتابخانه شامل بخش‌های مختلف نگارخانه، تالار علم و خلاقیت، مخزن کتاب کودک و نوجوان، سالن مطالعه ناشنوایان و نابینایان، سالن مطالعه ویژه پژوهشگران و دیگر امکانات می‌باشد.با افتتاح کتابخانه مرکزی خرم آباد شمار کتابخانه های مرکزی کشور به سیزده کتابخانه خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آپلود عکس