کد خبر : 183
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 شهریور 1402 - 0:34
-

عوامل اجرایی باید انتخابات را با جلب اعتماد مردم سالم تحویل دهند

عوامل اجرایی باید انتخابات را با جلب اعتماد مردم سالم تحویل دهند

امام جمعه پلدختر اظهار داشت: عوامل اجرایی باید انتخابات را با جلب اعتماد مردم سالم تحویل دهند که به طور قطع در شهرستان پلدختر این اتفاق خوب رقم خواهد خورد. به گزارش مپل، امام جمعه پلدختر گفت: سلامت انتخابات و حضور حداکثری جهت ناامید ساختن دشمن در این رویداد حائز اهمیت است و مردم ایران

امام جمعه پلدختر اظهار داشت: عوامل اجرایی باید انتخابات را با جلب اعتماد مردم سالم تحویل دهند که به طور قطع در شهرستان پلدختر این اتفاق خوب رقم خواهد خورد.

به گزارش مپل، امام جمعه پلدختر گفت: سلامت انتخابات و حضور حداکثری جهت ناامید ساختن دشمن در این رویداد حائز اهمیت است و مردم ایران اسلامی و به تبع لرستان یک بار دیگر در سالی که در آن قرار داریم با حضور پرشور برگ زرین دیگری بر افتخارات خود در نظام اسلامی می‌افزایند.

ایشان عنوان کرد: عوامل اجرایی باید انتخابات را با جلب اعتماد مردم سالم تحویل دهند که به طور قطع در شهرستان پلدختر این اتفاق خوب رقم خواهد خورد.

ایشان اضافه کرد: مدیران و مسئولان بدانند دولت انقلابی است و کار،فعالیت و حرکت انقلابی و جهادی می‌طلبد، بنابراین هرکس نمی‌تواند در این مسیر دولت را همراهی کند،کنار رفته و جای خود را به نیروی جهادی و تازه‌ نفس دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آپلود عکس