کد خبر : 168
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 8:49
-

۵۸ پروژه درهفته دولت کلنگ زنی و افتتاح می‌شود/ نقش موثر جهاد تبیین در جامعه

۵۸ پروژه درهفته دولت کلنگ زنی و افتتاح می‌شود/ نقش موثر جهاد تبیین در جامعه

فرماندار کوهدشت گفت: طی یک سال گذشته مکاتبات برای پیگیری کارهای فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و … سه برابر شده است. به گزارش مپل، محمد مرادی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه کوهدشت اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران خدمات و دستاوردهای زیادی داشته و بزرگ‌ترین خدمت‌رسانی انقلاب این است فرهنگ‌ساز بوده و به مردم هویتی مستقل،

فرماندار کوهدشت گفت: طی یک سال گذشته مکاتبات برای پیگیری کارهای فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و … سه برابر شده است.

به گزارش مپل، محمد مرادی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه کوهدشت اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران خدمات و دستاوردهای زیادی داشته و بزرگ‌ترین خدمت‌رسانی انقلاب این است فرهنگ‌ساز بوده و به مردم هویتی مستقل، اثربخش و تأثیرگذار در منطقه و جهان بخشیده است.

وی افزود: ایجاد حس‌های «ما می‌توانیم»، «استقلال» و «تعیین سرنوشت»، «هویت‌سازی مطلوب» و … ازجمله دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: چهل‌وچهار سال تمام ابرقدرت‌ها، علیه مردم برنامه‌ریزی نمودند، ورود کردند، ضربه زدند و شهید کردند، ولی نتوانستند قطار پرسرعت و باصلابت انقلاب را متوقف کنند.

وی تصریح کرد: ما بیشترین ضربه‌ها و آسیب‌ها را از مخالفان و فریب‌خوردگان داخلی مشاهده می‌کنیم، این حکومت باوجود همه هجمه‌ها ولی باقدرت و باصلابت در خدمت مردم و مستضعفان جهان است و حرف‌های جدید برای گفتن دارد و این از دستاوردهای مهم به شمار می‌رود.

مرادی گفت: ما جزء چهار یا پنجمین کشورهای مهم جهان درزمینهٔ علم و فناوری هستیم، امروز ایران مقتدر در حوزه نانو جزء کشورهای برتر دنیا است و دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرماندار کوهدشت با اشاره به اهمیت پیاده‌سازی جهاد تبیین توسط اصحاب رسانه، گفت: کوهدشت نیازمند همراهی و همفکری بیشتر و دوری از افتراقات است؛ برای تقویت روحیه مردم و امیدآفرینی در جامعه اصحاب رسانه بهترین نقش را می‌توانند ایفا کند.وی گفت: کوهدشت جز ۳۱ شهرستان محروم کشور است، محرومیت‌های زیادی داشته و دارد، کارهای زیادی می‌توانست انجام شود و نشده و همه به‌نوبه خود در این راستا نقش دارند.

مرادی بیان کرد: بایستی بدون هیچ منفعت‌طلبی شخصی برای مردم تلاش کنیم، با دید مثبت، برادرانه و کریمانه همه باهم تلاش کنیم که مشکلات شهرستان حل شود و بر ریل پیشرفت، آبادانی، رشد و نمو قرار گیرد.

فرماندار کوهدشت اظهار داشت: امروز در شهرستان کوهدشت ۵ پروژه و ابر پروژه خاص را در دولت سیزدهم شاهد مدیریت و بودجه رسانی هستیم که متحول کننده قسمت‌های مختلفی از شهرستان است، بیمارستان رازی، سد معشوره، جاده کوهدشت- خرم‌آباد، پمپاژ‌های آب‌رسانی، تصفیه‌خانه و … ازجمله این موارد به شمار می‌روند.وی افزود: در تلاش هستیم که تا پایان آذرماه جاده کوهدشت به خرم‌آباد تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

مرادی با اشاره به برنامه‌های هفته دولت امسال، گفت: کوهدشت با اختلاف بالا، در حوزه‌های افتتاح و کلنگ زنی نسبت به سایر شهرستان‌ها در هفته دولت امسال در رتبه برتر قرار دارد، ۵۸ پروژه در این هفته داریم که ۲ مورد آن کلنگ زنی و ۵۶ مورد دیگر مربوط به افتتاحیه است.

فرماندار گفت: ۸۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت پروژه مزرعه و نیروگاه خورشیدی در نظر گرفته‌شده است که روز سه‌شنبه با حضور استاندار لرستان کلنگ زنی انجام می‌شود و ۸۰۰ نفر مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی دارد.وی بیان کرد: در این هفته برای ۳۹ روستای کوهدشت بااعتبار ۲۱ میلیارد تومان عملیات گازرسانی انجام خواهد شد؛ ۵۶ مورد نیز افتتاحیه داریم که تعدادی از آن روز گذشته انجام شد.

مرادی بیان کرد: پل انبار ضرونی کوهدشت بااعتبار ۲۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان امروز افتتاح شد، این پل براثر سیل سال ۹۸ تخریب‌شده بود؛ هم‌چنین طرح‌های هادی «میان مله» با یک میلیارد و هشت‌صد میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

فرماندار کوهدشت گفت: ۱۷۵ میلیارد تومان برای ۵۶ مورد پروژه و برای دو مورد کلنگ زنی ۸۲۱ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌ شده است.

وی گفت: در سال گذشته از ۱۵۷ میلیارد تومان اعتبارات تملک و دارایی‌ها، تقریباً ۱۰۰ درصد آن جذب شد و امسال با پیگیری‌ها این اعتبار به ۲۳۰ میلیارد افزایش یافت و این مسئله نوید مسرت بخشی برای شهرستان است چراکه ۷۳ میلیارد تومان مازاد از اعتبار سال گذشته برای پروژه‌های داخلی شهرستان تخصیص شده است.

مرادی گفت: در ابتدای حضورم در کوهدشت تاکید نخست بنده، بر مقوله فرهنگی و مولد های فرهنگ‌ساز بوده و مسئله ترویج فرهنگ شهدا و دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین مولد های فرهنگ‌ساز در شهرستان به شمار می‌رود و در این راستا در طول یک سال گذشته، ۲۵ یادواره تخصصی و جامع در کوهدشت برگزارشده است و هم‌چنین بیش از ۲۰ مورد نیز همایش داشته‌ایم.

فرماندار کوهدشت گفت: طی یک سال گذشته مکاتبات برای پیگیری کارهای فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و … سه برابر شده است.مرادی بیان کرد: در حوزه محرومیت‌زدایی تعداد ۷۰۰ نفر از گروه های جهادی کشوری در منطقه کوهدشت شمالی حضور یافتند و هم‌چنین در بخش طرهان و کوهنانی بیمارستان سیار چشم‌پزشکی و دندانپزشکی به مدت سه ماه به صورت رایگان به ۶ هزار نفر خدمت‌رسانی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آپلود عکس